یزد- خیابان کاشانی - روبه روی بانک رسالت - مجتمع ولی عصر- طبقه اول - واحد

اخبار- راه اندازی بلاکچین

شرکت بزرگ پردازش ابری و ماشین های مجازی وی ام ویر (VMware) ، شرکت زیرمجموعه دل (Dell) که سال گذشته ۱۰ میلیارد دلار درآمد کسب کرده است ، پلتفرم بلاکچین (blockchain) نهادی خود را راه اندازی کرده است.
Blockchain1

شرکت بزرگ پردازش ابری و ماشین های مجازی وی ام ویر (VMware) ، شرکت زیرمجموعه دل (Dell) که سال گذشته ۱۰ میلیارد دلار درآمد کسب کرده است ، پلتفرم بلاکچین (blockchain) نهادی خود را راه اندازی کرده است.

 

این شرکت متعلق به (Dell) برای اولین بار از طریق پروژه (Concord) فعالیت خود را در زمینه توسعه بلاکچین (blockchain) در سال ۲۰۱۸ آغاز کرد. این پروژه وعده یک پلتفرم نهادی را می داد که می تواند به اشتراک گذاری داده های بین سازمانی به صورت امن را امکان پذیر کند.

 

وی ام ویر به جمع آی بی ام (IBM) و دیگر مجامع فناوری جهانی که پلتفرم های بلاکچین (blockchain) خود را راه اندازی کرده اند ، می پیوندد. این شرکت به گردش کار شرکت های چند جانبه بسیار پیچیده که منجر به تاخیر ، افزایش هزینه ها و جلوگیری از نوآوری می شود ، به عنوان مشکلات اصلی اشاره کرد که با راه حل بلاکچین (blockchain) آن حل می شوند.

 

بلاکچین (blockchain) وی ام ویر پس از آزمایش توسط بورس اوراق بهادار استرالیا ، اکنون برای استفاده تجاری در دسترس است. این سازمان در نظر دارد سیستم (CHESS) فعلی خود را با پلتفرم جدید جایگزین کند ، گرچه این امر اخیراً تا آوریل ۲۰۲۳ به تأخیر افتاد.

 

به گفته (Horacio Barakat) یکی از مدیران ارشد (Broadidge) ، شرکت بین المللی فین تک(Broadrid Financial Solutions) از راه حل وی ام ویر جهت توسعه “راه حل های مبتنی بر بلاکچین (blockchain) برای تغییر زیرساخت های بازار سرمایه” استفاده می کند ، وی افزود که این پلتفرم این شرکت را قادر می سازد “توافق نامه های چند جانبه را در یک پلتفرم تحمل خطای بیزانسی مقیاس پذیر مدل سازی و اجرا کند.”

 

پروتکل اجماع تحمل خطای بیزانسی مقیاس پذیر ذکر شده توسط وی ام ویر به عنوان بخشی از پروژه (Concord) تهیه شده است. این شرکت با (Digital Asset) همکاری کرده است تا قراردادهای هوشمند زبان مدل سازی دارایی دیجیتال را در آن بگنجاند و همچنین با شرکت هایی مانند (Accenture) ، (Infosys) و (Intellect EU) همکاری می کند.

 

شرکت پردازش ابری وی ام ویر از سال ۱۹۹۸ فعالیت خود را آغاز کرد و درآمد ۱۰٫۶ میلیارد دلاری را در سال ۲۰۲۰ گزارش کرد.

 

سال گذشته ، پت گلسینگر (Pat Gelsinger) مدیر عامل وی ام ویر ، بیت کوین (Bitcoin) را دارایی مضری برای بشریت توصیف کرد و ادعا کرد که بیت کوین (Bitcoin) در درجه اول برای فعالیت های غیرقانونی استفاده می شود و به مصرف انرژی بیش از حدی نیاز دارد.

ارسال یک دیدگاه