یزد- خیابان کاشانی - روبه روی بانک رسالت - مجتمع ولی عصر- طبقه اول - واحد

سرویس های مایکروسافت

طراحی و پیاده سازی سرویس های مایکروسافتی

تصور شبکه‌ای کامپیوتری بدون حضور مایکروسافت در آن کمی مشکل است!

یکی از پرکاربردترین محصولات نرم‌افزاری مورد استفاده در شبکه‌های کامپیوتری که حتماً تا به حال نام آن را شنیده‌اید ویندوز سرور مایکروسافت است. شرکت مایکروسافت سال‌هاست که به ارائه این نسخه از سیستم عامل‌های خود که ویژه نصب بر روی سرور و به کارگیری در شبکه‌های کامپیوتری است می‌پردازد. سرویس‌های مایکروسافت اکثر نیازهای مدیریتی شبکه اعم از مانیتورینگ، تعیین سطوح دسترسی، اشتراک‌گذاری منابع، مدیریت اینترنت و … را تامین می‌کند، به گونه‌ای که تصور شبکه‌ای بدون استفاده از این سرویس‌ها تقریباً غیرممکن است.

کارشناسان باسا سال‌هاست که سرویس‌های شبکه مایکروسافت را در شبکه شرکت‌ها و سازمان‌ها در مقیاس‌های کوچک و بزرگ راه‌اندازی و نگهداری می‌کنند.

نصب و راه‌اندازی Active Directory
سرویس اکتیو‌دایرکتوری از سرویس‌های بسیار مهم، حساس و ریشه‌ای شبکه‌ها می باشد. این سرویس به عنوان سرویس مادر، برای سایر سرویس‌های شبکه خدمات ارائه می‌دهد و نصب آن بسیار مهم و حساس بوده و نیاز به فردی باتجربه و دارای دانش کافی برای راه اندازی هوشمندانه آن میباشد. زیرا این سرویس پایه و اساس یک شبکه است و در صورت وجود مشکل، سایر سرویس‌ها‌ نیز درست کار نخواهند کرد و ترمیم یا بازسازی آن بسیار زمانبر و پرهزینه خواهد بود.
نصب و راه اندازی Microsoft Exchange
کاربرد اصلی این محصول در اصل استفاده به عنوان یک ایمیل سرور یا همان پست الکترونیک است، سرویس پست الکترونیک یا سرویس دهنده ایمیل در واقع یک نرم افزار کاربردی است که ایمیل ها را از سرویس گیرنده های ایمیل و سرورهای پست الکترونیک دیگر دریافت کرده و بعد آنها را به دست گیرندگان می رساند.
نصب و راه اندازی سرویس های DHCP ،DNS ،WDS ،WSUS
طراحی ، نصب و راه اندازی سرویس های ویژه ی مایکروسافت، بهینه سازی آنها و سرویس ویژه ی آپدیت اتوماتیک ویندوزها

مشاوره رایگان با کارشناسان فنی

با اطمینان اعتماد کنید

کارفرمایان و مشتریان عزیز میتوانند جهت اطلاع از نحوه ارائه خدمات اجرایی و مشاوره ، با واحد فروش شرکت تماس حاصل نموده و یا درخواست خود را به صورت مکتوب به پست الکترونیکی irbasa.co@Gmail.comارسال نمایند.